truelife

16.04.2014., srijeda

Volio bih

Volio bih da znaš ,da u noćima ,odvojenim ,dugim,praznim ,samo ispruzim dlan i sklopim oci , osjećam tvoje prisustvo, mada nisi tu, svaka misao na tebe me sjeća.Moj cilj je potraga za tobom ,tražim te u gužvi ovog svijeta ,osluškujem te u buci,osjećam te u svakom otkucaju srca ,strujiš poput ove životne krvi tijelom mojim ,blažiš sve moje boli,lomiš sve tuge,smjer mojem životu daješ i kada neznam kuda putujem ,i kada ništa neznam , znam da ti si ta koju trazim u svakom trenutku.Mozda si samo san ,možda samo moje buđenje , ne znam, jedino što znam,u što sam siguran je da necu dozvoliti da se ova toplina ta misao o tebi iskrade iz moje glave,srca,duše ..... Jer iako nemamo vjecnost, imamo naše, ćežnje ,želje, snove …i tako uvijek iznova gdje god bila znaj, ja ćekam te u zemlji snova ,u tom beskraju gdje duše vladaju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.